Safe and Eco Driving Seminar by Driving Academy
Όλα ξεκίνησαν με ένα...
"Συγχαρητήρια! Είστε ένας από τους μεγάλους νικητές του διαγωνισμού Driving Academy και έχετε κερδίσει ένα ολοκληρωμένο σεμινάριο Ασφαλούς Οδήγησης στο κέντρο Driving Academy!"
God knows how much I wanted it!
Είμαι υπέρμαχος της ασφάλούς οδήγησης και της ασφάλειας στο δρόμο, έχετε διαβάσει εξάλλου πολλά posts μου, σχετικά με αυτή!
Τι καλύτερο λοιπόν, από το να εκπαιδευτείς σε αυτό το σημαντικό θέμα, από ειδικούς σε θέματα οδικής ασφάλειας, αλλά και οδήγησης γενικότερα;
Η ημέρα για να πάω στο event έφτασε!
Φτάνω λοιπόν στο Μαρκόπουλο, στις εγκαταστάσεις του Driving Academy, με παραλαμβάνουν στην κεντρική πύλη και οδηγούμαστε στο χώρο του Κέντρου.
Με παραλαμβάνει ο Θωμάς Παπαπάσχος (χρόνια αγωνιζόμενος σε αγώνες drift με πολλές επιτυχίες, όπως επίσης με μεγάλη και πολύχρονη εμπειρία σε περιοδικά), κάνω το registration και περιμένουμε τους υπόλοιπους.
Η αίθουσα ήταν πολύ προσεγμένη, ο καφές ήταν άφθονος και πολύ καλός (δε μπορώ να ζήσω χωρίς καφέ..!) και αφού κατέφθασαν όλοι, ξεκίνησαμε σιγά σιγά με το πρώτο μέρος του σεμιναρίου, το Θεωρητικό κομμάτι.
Μας μίλησε για πολλά ενδιαφέροντα πράγματα, έδωσε στατιστικά στοιχεία (τα "νούμερα" είναι τα αγαπημένα μου, λένε πάντα την αλήθεια), μας μίλησε για τεχνικές, και γενικότερα για ότι χρειάζεται κάποιος, ώστε να έχει μία ευρύτερη και πιο ολοκληρωμένη εικόνα στο θέμα αυτοκίνητο και οδήγηση!
Θα σταθώ σε μερικά σημεία που μου έκαναν εντύπωση, σύμφωνα πάντα με τη δική μου οπτική γωνία:
- Ο μέσος χρόνος αντίδρασης του ανθρώπου (σε ιδανικές συνθήκες, όχι κουρασμένος, πιωμένος, κτλ.) είναι το 1 δευτερόλεπτο. Σε αυτό το 1 δευτερόλεπτο, με όσο μεγαλύτερη ταχύτητα κινείται ένα αυτοκίνητο, τόσο μεγαλύτερη είναι η απόσταση που χρειάζεται, ώστε να ακινητοποιηθεί πλήρως (Συνολικη απόσταση ακινητοποίησης = απόσταση που διανύει το αυτοκίνητο, μέχρι ο οδηγός να πατήσει φρένο + απόσταση φρεναρίσματος).
- Ένα ωραίο παράδειγμα, για να μπορέσουμε να κάνουμε visualize το παραπάνω, είναι το εξής:
Παίρνουμε για παράδειγμα ένα Fiat 500 και μία Ferrari (δεν έχει σημασία το μοντέλο, είναι ένα παράδειγμα).
Το Fiat 500 κινείται με 100 χλμ/ώρα και η Ferrari με 120 χλμ/ώρα. Ξαφνικά, βλέπουν ένα εμπόδιο και φρενάρουν. Το Fiat θα σταματήσει πιο νωρίς από τη Ferrari (σε πιο λίγα μέτρα), επειδή έχει μικρότερη ταχύτητα!
Αυτό συμβαίνει, για τον εξής λόγο: αν θεωρήσουμε ότι ο χρόνος αντίδρασης του οδηγού είναι 1 δευτερόλεπτό (όπως αναφέρθηκε παραπάνω), τότε σε αυτό το 1 δευτερόλεπτο, η Ferrari θα έχει διανύσει μεγαλύτερη απόσταση από το Fiat και έτσι η συνολική απόσταση ακινητοποίησης της είναι μεγαλύτερη. Αυτό από μόνο του είναι εντυπωσιακό!
Θα φανταζόμουν, ότι η Ferrari θα έπρεπε να έχει 160+ χλμ/ώρα, για να φρενάρει στα ίδια μέτρα με το "ταπεινό" Fiat... Η αλήθεια όμως είναι διαφορετική και η Φυσική δεν αστειεύεται!
- Κάτι άλλο που είναι άξιο προσοχής, είναι ότι το μόνο σημείο επαφής του αυτοκινήτου με το δρόμο είναι τα ελαστικά, άρα αποτελούν και το πιο σημαντικό στοιχείο του αυτοκίνήτου (ή ένα από τα πιο σημαντικά)!
- Ο εκπαιδευτής μας εξήγησε επίσης, ότι υπάρχει ένα κομμάτι του μυαλού που σκέφτεται προτού πάρει αποφάσεις και υπάρχει και το "τεμπέλικο", όπως το ονόμασε, το οποίο παίρνει αποφάσεις και εκτελεί αυτόματα, χωρίς σκέψη και περαιτέρω επεξεργασία, βάσει προηγούμενων εμπειριών και κεκτημένων! Είναι πιο ανακλαστικό δηλαδή, χωρίς πολλά πολλά!
Άρα, μέσω αυτού του training, θέλουμε να εκπαιδεύσουμε αυτό το κομμάτι του μυαλού, το οποίο παίρνει γρήγορα αποφάσεις και εκτελεί αυτόματα!
Το ίδιο πράγμα μας τόνιζαν σε λίγα (ομολογουμένως) μαθήματα αυτοάμυνας που είχα κάνει!
"Πρέπει να μάθετε τις κινήσεις και να σας βγαίνουν αυτόματα! Αυτό είναι το νόημα των επαναλήψεων! Όταν υπάρξει ανάγκη, τη στιγμή εκείνη, δε μπορείς να κάτσεις να σκεφτείς: Ποια ήταν η άμυνα που μου είχε πει; Τι κάνω τώρα; Για αυτό χρειάζεται προπόνηση και επαναλήψεις!"
Το ίδιο ισχύει και εδώ! Τα χέρια και τα πόδια πρέπει να πηγαίνουν αυτόματα και για να το καταφέρει κάποιος αυτό, η προπόνηση και η επανάληψη είναι ο μόνος δρόμος! Όλα πρέπει να γίνονται ανακλαστικά, χωρίς σκέψη!
Στην ουσία όμως, αυτό είναι που συμβαίνει πάντα! Στην ανάγκη και στην άτυχη στιγμή, όλα γίνονται αυτόματα και ανακλαστικά, ούτως ή άλλως! Απλά, θέλουμε αυτές οι αυτόματες κινήσεις να είναι και οι σωστές!
Η ώρα πέρασε πολύ ευχάριστα με όλες αυτές τις ενδιαφέρουσες πληροφορίες και ήρθε η ώρα για το επόμενο κομμάτι που ήταν το Πρακτικό.
"Διάλειμα για καφέ και πάμε να οδηγήσουμε!", είπε ο instructor.
Αφού τελείωσε το break, μας είπαν: "μπείτε στα αυτοκίνητά σας να πάμε στο χώρο οδήγησης".
Φτάνουμε στο χώρο οδήγησης, οι κορίνες ήταν στημένες, το όργανο που μετράει την ταχύτητα ήταν ετοιμοπόλεμο και... ξεκινάμε!!
Είχε αρχίσει εντωμεταξύ να ψιλοβρέχει.. "Ωραία!", λέει ο εκπαιδευτής, "δε θα χρειαστεί να 'βρέξω' και την πίστα!".
1η Δοκιμασία - Φρενάρισμα πανικού:
Ο εκπαιδευτής δίνει οδηγίες: "φτάνετε μέχρι τα 50-60 χλμ/ώρα και όταν περάσετε τις κορίνες, πατάτε το φρένο ΑΠΟΤΟΜΑ!". Έπειτα, μας κάνει ένα demo για το πως πρέπει να γίνει η άσκηση.
1η προσπάθεια: Αποτυχία!
Ο εκπαιδευτής μου λέει: "Οδηγείς σαν να πηγαίνεις για καφέ, τα χέρια δεν είναι στη σωστή θέση επάνω στο τιμόνι και θέλω φρένα δυνατά, εσύ το χάιδεψες!"
Βάζω την ουρά στα σκέλια και επιστρέφω στη σειρά για τη 2η προσπάθεια..
2η προσπάθεια: Κρατάω σωστά το τιμόνι πλέον και με τα δύο χέρια, επιταχύνω και.... τσαρουχώνω! Μπαίνει το ABS, τα λάστιχα παλεύουν με την άσφαλτο, χαμούλης...
Ο εκπαιδευτής λέει αυτή τη φορά: "Πολύ καλύτερα τώρα, μπράβο, πάμε άλλη μία!"
Ωραία, κάτι καταφέραμε...
3η προσπάθεια: Πιο confident πλέον, συνέχιζω με τον ίδιο ρυθμό... Γκαζώνω, τσαρούχωμα στα φρένα, stop! Καλό μου φάνηκε, σχεδόν τέλειο, για να δούμε πως πήγαμε..
Ο εκπιαδευτής αποκρίνεται: "Τέλεια, αυτή ήταν πολύ καλή προσπάθεια!"
2η Δοκιμασία - Φρενάρισμα και αποφυγή:
Νέες οδηγίες του εκπαιδευτή: "Τώρα που μάθατε το φρενάρισμα, πάμε σε μία πιο advanced δοκιμασία, πάτε με 50 χλμ/ώρα και όταν φτάσετε στις κορίνες, φρενάρετε και στρίβετε ταυτόχρονα, έτσι ώστε να αποφύγετε το εμπόδιο! Στόχος σας είναι να μπει το ABS, ώστε να σας βοηθήσει στο ταυτόχρονο φρενάρισμα και στρίψιμο. Πατάμε δυνατά το φρένο, όπως και πριν, ώστε να το ενεργοποιήσουμε!"
1η προσπάθεια: Έχω μάθει στο "τσαρούχι" πλέον... Στρίβω, φρενάρω, πολύ καλά..
"Πιο δυνατό φρενάρισμα θέλω, είσαι καλός!", είναι η σύσταση του εκπαιδευτή.
2η προσπάθεια: Αρκετά πιο confident τώρα, πάμε να του δώσουμε να καταλάβει!
"Πολύ καλός, σχεδόν τέλεια προσπάθεια, πάμε άλλη μία για practice!"
3η προσπάθεια: Η προσπάθεια και το αποτέλεσμα είναι στα ίδια επίπεδα, πολύ ωραία δοκιμασία!
Την ευχαριστήθηκα πολύ!
Ο εκπαιδευτής λέει: "Μπράβο πολύ καλός! Μαζευόμαστε όλοι για την επόμενη δοκιμασία!"
3η Δοκιμασία - Αποφυγή χωρίς φρενάρισμα:
Τι είπε τώρα...;;; Τι εννοεί χωρίς φρενάρισμα...;;;
Τρόμαξα, δε θα πω ψέματα! Και είμαι και σχετικά άφοβος/τολμηρός!
Αλλά, όταν σου λέει ο εκπαιδευτής "πάμε χωρίς φρένο", τη στιγμή που το φρενάρισμα είναι μία ασυναίσθητη πράξη αυτοσυντήρησης (το πόδι πάει μόνο του, σχεδόν αυτόματα, στο φρένο), τότε τρομάζεις.. Εγώ τουλάχιστον τρόμαξα..
Η άσκηση λοιπόν, ήταν η εξής: Πετάγεται κάτι μπροστά σου και χρειάζεται να κάνεις ελιγμό για αποφυγή, χωρίς να πατήσεις φρένο (γιατί πολύ απλά δεν προλαβαίνεις), οπότε, πρέπει να μάθεις και να συνηθίσεις τον έλεγχο του αυτοκινήτου, σε αυτές τις καταστάσεις.
1η προσπάθεια: Δε θέλω να το κάνω, φοβάμαι! Για μισό λεπτάκι, λογικέψου...
Το έκαναν αρκετοί πριν από εσένα (σχεδόν όλοι) και πήγε καλά! Τι μπορεί να πάει λάθος;
Στα αλήθεια, πολλά μπορεί να πάνε λάθος, αλλά όχι σε ένα τέτοιο ελεγχόμενο περιβάλλον!
Ξεκινάω, πατάω στην προκαθορισμένη ταχύτητα και στρίβω στο σημείο που μας είχαν υποδείξει,
"Μπραβό, πολύ καλός, φοβήθηκες, θέλω να έρθεις με λίγο πιο πολλά, είσαι πολύ καλός, μην το φοβηθείς!".
2η προσπάθεια: Λίγο περισσότερο confidence, αφού τα καταφέραμε ήδη μία φορά, πάμε να δούμε τι αξίζουμε!
"Ωραίος, πολύ καλός αυτή τη φορά, είδες πόσο καλύτερα τώρα; Πάμε άλλη μία!", αποκρίνεται ο εκπαιδευτής.
3η προσπάθεια: Δε φοβόμαστε τώρα, το έκανες δύο φορές, πάμε να δώσουμε ότι έχουμε!
"Μπράβο, πολύ καλός, πάμε για την επόμενη δοκιμασία!".
4η Δοκιμασία - Υποστροφή:
"Μπαίνετε με 45 χλμ/ώρα και στρίβετε... Όταν αρχίσει να γλιστράει το αυτοκίνητο και να ανοίγει την πορεία του, φρένο! Το ABS θα μπει, θα φρενάρετε στρίβοντας και θα σταματήσετε χωρίς κίνδυνο και υπερβολές. Προσοχή! Στην άσκηση αυτή θα ανοιχτείτε και θα χρησιμοποιήσετε και τις δύο λωρίδες, στόχος μας όμως, είναι να μείνουμε σε αυτές και να μη βγούμε από το δρόμο!
Στο δρόμο παρόλα αυτά, μπορεί να μην έχετε αυτή την πολυτέλεια.."
1η προσπάθεια: Ξεκινάω, γκαζώνω, φτάνει η στροφή, αφήνω γκάζι, στρίβω εκπληκτικά, στα όρια της πρόσφυσης (ελαφρύ γλίστρημα και αντίστοιχο "τσίριγμα" από τα ελαστικά)!
"Μπήκες με πολύ λίγα και το αμάξι δεν άνοιξε τροχιά... Δώσε παραπάνω φόρα! Πάμε πάλι!"
Μα πως έγινε αυτό..;; Κι όμως, έγινε διότι, εμένα στόχος μου ήταν να το στρίψω, όσο το δυνατόν πιο καλά, στα όρια της υποστροφής, όμως, ο στόχος των εκπαιδευτών ήταν, να αρχίσει το αυτοκίνητο να ανοίγει πολύ την τροχιά του και να μάθει ο εκπαιδευόμενος το χειρισμό σε τέτοιες καταστάσεις (κάτι το οποίο μπορεί να συμβεί, αν ας πούμε κάτι δεν υπολόγισε καλά, είτε αν η στροφή ήταν πιο κλειστή ή πιο γλιστερή, από όσο νόμιζε, κτλ).
2η προσπάθεια: Σφίγγω τα δόντια, και σκέφτομαι: "Το είπε, θα το κάνεις! Τα άλλα τα έκανες καλά, πάμε, μπορείς!".
Μπαίνω πιο ψυχωμένα αυτή τη φορά, με πιο πολλή φόρα και το αμάξι αρχίζει και ανοίγει αρκετά, φρένα, μπαίνει το ABS και το αυτοκίνητο σταματάει!
"Πολύ καλύτερα αυτή τη φορά, δώσε λίγο παραπάνω γκάζι και μην αφήνεις τόσο νωρίς!", ήταν τα λόγια του εκπαιδευτή.
3η προσπάθεια: Τελευταία προσπάθεια, έλα, το 'χουμε, πάμε να το κάνουμε!
"Μπράβο, πάρα πολύ καλή αυτή η προσπάθεια! Πάμε να μαζευτούμε!", ακούγεται ο εκπαιδευτής.
Μαζευτήκαμε όλοι, συζητήσαμε λίγο παραπάνω για τη χρησιμότητα των ασκήσεων σε πραγματικές συνθήκες και έφτασε η ώρα για το μεσημεριανό διάλειμα.
Επιστρέψαμε στο χώρο των σεμιναρίων, όπου μας περίμενε ένα πολύ δυνατό γεύμα!
Είχε κοτόπουλο Thai με ρύζι Basmati (εξαιρετική γεύση!) και μία πεντανόστιμη σαλάτα (αγαπάω τις σαλάτες, θα μπορούσα να ζω μόνο με αυτές!).
Κατά τη διάρκεια του μεσημεριανού γεύματος, έγινε και το απαραίτητο networking, το οποίο συνοδεύεται από την κλασική ανταλλαγή απόψεων και εμπειριών. Εγώ "τσίμπησα" το Βασίλη Σαριμπαλίδη (ο οποίος παρακολούθησε όλο το σεμινάριο μαζί μας) και είπαμε αρκετά πράγματα, επάνω στα αυτοκίνητα και την ασφάλεια!
Ο Βασίλης είναι ένας άνθρωπος αυθεντικός, ατόφιος, ανόθευτος, πλακατζής, αλλά και σοβαρός!
Όπως ακριβώς φαίνεται στα videos του, είναι και στην πραγματική του ζωή!
Δε δείχνει κάτι άλλο μπροστά στις κάμερες, ενώ είναι κάτι άλλο πίσω από αυτές και αυτό είναι κάτι που εκτιμώ και θαυμάζω πολύ!
Μετά το φαγητό, μας είπαν να κατέβουμε πάλι κάτω, στην πίστα δοκιμών.
Τι έρχεται τώρα;
Ο Θωμάς (Παπαπάσχος) είχε αρχίσει ήδη τις χορευτικές φιγούρες και πιρουέτες με ένα Nissan 350Z της σχολής!
Στην πίστα μπήκε και μία BMW 3-Series Compact (γενιά E36). Άρχισαν να "χορεύουν" και να "λικνίζονται" μαζί και να προσφέρουν ένα απίστευτο σόου (πολύ έμπειροι και οι δύο χειριστές)!
Κάποια στιγμή, έκαναν και την κλασική (signature) drifting κίνηση, όπου τα δύο αυτοκίνητα κάνουν drift, το ένα πλάι από το άλλο (σχεδόν κολλητά)! Απαιτεί τρομερό έλεγχο του αυτοκινήτου και της πλαγιολίσθησης και εξαιρετικές ικανότητες!
Κατά τη διάρκεια αυτού του θεάματος, έκαναν παράλληλα και passenger rides!
"Ελάτε, μπείτε μέσα!" μας είπαν. Συνόδηγηση σε drift..;; Εξαιρετικά!
Εγώ μπήκα στο BMW και το απόλαυσα πολύ! Εξαιρετικός οδηγός ο Μάριος ("χεράς") και όσο για το BMW, τι να πεις... Κατάλαβα αμέσως, γιατί αρέσουν σε πολύ κόσμο τα παλιά BMW...
Θα ακολούθησει άλλο post (ξεχωριστό) για τις "Μπέμπες" της καρδιάς μας!
Για τις νεότερες "Μπέμπες" όμως, μπορείτε να διαβάσετε εδώ!
Μετά, επιστρέψαμε στο "αρχηγείο", για το τελευταίο session της ημέρας που ήταν το Eco Driving!
Σε αυτό το session, ο Θωμάς μας έδειξε τα στάδια μετάβασης, από τον κινητήρα εσωτερικής καύσης στην ηλεκτροκίνηση. Τα στάδια αυτά, είναι:
Κινητήρας Εσωτερικής Καύσης (ICE) ->
Hybrid Electric Vehicle (HEV, η μπαταρία φορτίζει κατά το φρενάρισμα) ->
Plugin Hybrid Electric Vehicle (PHEV, πιο μεγάλη μπαταρία από το "απλό" υβριδικό, φόρτιση με πρίζα) ->
Electric Vehicle (το "κλασικό" ηλεκτροκίνητο όχημα, πολύ μεγάλες μπαταρίες, αφού κινείται μόνο με ρεύμα).
Τέλος, επειδή το θέμα Οικονομική Οδήγηση, το γνωρίζουν πάρα πολύ καλά (έχουν πάρει διάφορα βραβεία σε αυτό το κομμάτι), η ημέρα έκλεισε με πρακτική οδήγηση στο δρόμο (σε ρεαλιστικές συνθήκες) και συμβουλές/tips από τον εκπαιδευτή-συνοδηγό για μεγαλύτερη εξοικονόμηση καυσίμου!
Έτσι, μία υπέροχη ημέρα έφτασε στο τέλος της!
Τα πράγματα που μου έμειναν από το σεμινάριο και θέλω να σας μεταφέρω (αυτό δε σημαίνει, ότι με αυτό το άρθρο τα έχετε μάθει όλα, το σεμινάριο συστήνεται ανεπιφύλακτα, διότι εκτός από το θεωρητικό κομμάτι, υπάρχει και το πρακτικό που δίνει και το μεγαλύτερο value!), είναι τα εξής:
- Μικρή αύξηση στην ταχύτητα, μπορεί να οδηγήσει σε αρκετά μεγαλύτερη απόσταση φρεναρίσματος και άρα σε μία ενδεχόμενη κατάσταση, μπορεί να υπάρχει πολύ άσχημη εξέλιξη!
Πιο πάνω, σας παράθεσα το πολύ ωραίο παράδειγμα με το Fiat 500 και τη Ferrari.
Προσωπικά, μου έκανε τεράστια εντύπωση και δυσκολεύτηκα πολύ να το "χωνέψω", παρόλα αυτά, ενώ η αίσθησή μας μπορεί να κάνει λάθος, η Φυσική και τα Μαθηματικά δεν κάνουν.
- Δεν οδηγούμε κουρασμένοι ή υπό την επήρεια μέθης ή κάνοντας χρήση του κινητού! Αυτά δυστυχώς, μας αποσπούν την προσοχή (το καθένα στο βαθμό του) και έτσι αυξάνεται ο χρόνος και η ταχύτητα απόκρισης/αντίδρασης, το οποίο όπως αναφέραμε παραπάνω, μεταφράζεται σε μεγαλύτερη απόσταση ακινητοποίησης.
- Προσέχουμε πάντα τα ελαστικά του αυτοκινήτου, την ποιότητά, αλλά και τη διάρκεια ζωής τους, αφού είναι το μόνο σημείο επαφής του οχήματος με το δρόμο!
- Διατηρούμε τη σωστή θέση οδήγησης (μας την έδειξαν live και μας βοήθησαν να τη βρούμε στο όχημά μας) και τα χέρια μας είναι πάντα και τα δύο στο τιμόνι! Δεν οδηγούμε σαν να πηγαίνουμε για "καφέ", ακόμα και αν όντως πηγαίνουμε για καφέ!
- Αν μπορούμε (αυτό δεν το διευκρίνισαν στο σεμινάριο, είναι δική μου πρόταση!) να αλλάξουμε το όχημα μας με κάποιο νεότερο, είναι καλό να το κάνουμε, λόγω του ότι το νεότερο, έχει πιο σύγχρονα συστήματα Ενεργητικής και Παθητικής Ασφάλειας και μπορεί να σας βοηθήσει σε μία άτυχη στιγμή.
- Η οικονομική οδήγηση βοηθάει στο να αποφύγουμε την επιθετική οδήγηση (καθότι, είναι μεγέθη αντίθετα) και άρα, συμφέρει για δύο πράγματα: οικονομία, αλλά και ασφάλεια!
- Το σεμινάριο και οι δοκιμασίες του μου θύμισαν τα αντίστοιχα διπλώματα του Gran Turismo. Όσο περισσότερα πάρεις, τόσο πιο καλές είναι οι δυνατότητές σου.
Δυστυχώς, το δίπλωμα οδήγησης έχει πολύ βασικά πράγματα σε πρακτική εξάσκηση και δεν αρκεί για να βγει κάποιος στο δρόμο. Το συγκεκριμένο σεμινάριο θα έπρεπε να είναι μέρος του διπλώματος, αφού δίνει τα βασικά skills (προσέξτε βασικά, καθότι υπάρχουν και πιο advanced, θυμηθείτε όμως παρόλα αυτά, πόσο σας είπα ότι δυκολέυτηκα..) που πρέπει να έχει κάποιος, για να αντιμετωπίσει πιθανές καταστάσεις στο δρόμο.
Ακόμα και να μην περιλαμβάνεται στο δίπλωμα, είναι ένα πολύ καλό εφόδιο και το συστήνω ανεπιφύλακτα, είτε είσαι λάτρης της αυτοκίνησης, είτε όχι, αλλά θέλεις να κινείσαι με ασφάλεια!
Θέλω να ευχαριστήσω πολύ την Anytime Online για αυτή την πρωτοβουλία της και την εξαιρετική δυνατότητα που μου προσέφερε, όπως επίσης και το Driving Academy για την άψογη φιλοξενία και το εξαιρετικό αυτό σεμινάριο!
Κάνετε μοναδική δουλειά και οι δύο στο κομμάτι της Οδικής Ασφάλειας! Ένα μεγάλο "like" από εμένα που λένε και στο χωριό μου!
Να προσέχετε και να οδηγείτε με ασφάλεια!
ΥΓ. Αν θέλετε να διαβάσετε, για το τι μπορεί να τύχει στο δρόμο, διαβάστε το προηγούμενό μου post (προσωπική εμπειρία)!






Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Εισάγετε εδώ το σχόλιο σας...