Κατάσταση.... Chaos

Πάει αρκετός καιρός, από τότε που ο Σπύρος Πανόπουλος ανακοίνωσε το Chaos.. 

... και έφερε πραγματικό Chaos!

Ακολούθησαν renderings που κατηγορήθηκαν ως fake, αναβολές στην ολοκλήρωση του project και όσο ο Πανόπουλος έδινε teasers, τόσο τον κατηγορούσαν, όσοι δεν τον πίστευαν..

Καταρχάς, ας τα πάρουμε από την αρχή.. Ο Σπύρος Πανόπουλος είναι ένας εξαιρετικός μηχανικός! Είναι διαβασμένος, είναι επιστήμονας και όχι του τύπου σφίγγω δύο βίδες και κάνω tuning..
Φρόντισε επίσης, αυτές του τις γνώσεις και τις ικανότητες, να τις δέσει με πρωταθλήματα σε dragster και αρκετά άλλα achievements, τα οποία περιγράφονται αναλυτικότατα στο site του και αποδεικνύουν την αξία του!
Τέλος, έχει ασχοληθεί με προχωρημένες τεχνολογίες, όπως είναι το 3D Printing, τα "ψαγμένα" και εξωτικά υλικά και άλλα τέτοια όμορφα! Η αξία του απλά δεν αμφισβητείται!

Όλα καλά μέχρι εδώ..

Όμως, παρόλα τα όσα έχει καταφέρει, αποφάσισε να το προχωρήσει ένα βήμα πιο πέρα.. 

Έτσι, αποφάσισε να φτιάξει ένα αυτοκίνητο, δικής του κατασκευής εξολοκλήρου και μάλιστα.. όχι ένα απλό αυτοκίνητο, αλλά ένα Hypercar! Και επειδή ακόμα και το Hypercar του φάνηκε "λίγο", αποφάσισε να φτιάξει ένα Ultracar!

Ultracar? #ti_einai_auto?

Για να είμαι ειλικρινής, ούτε εγώ έχω ακούσει τον όρο και φαντάζομαι ότι μάλλον, τον επινόησε ο ίδιος. Πιθανότατα, είχε στο μυαλό του, την έννοια του Hypercar (χρειάζεται εξήγηση στα αλήθεια..;) και σκέφτηκε μάλλον κάτι, όπως: Δε θέλω να φτιάξω κάτι "απλό"... το δικό μου αυτοκίνητο, θα έχει όσο το δυνατόν περισσότερη τεχνολογία και όσο περισσότερα εξωτικά υλικά γίνεται! 
Θα είναι κάτι σαν Super-Hypercar... και εγένετο Ultracar! 
Ορίστε λοιπόν, η νέα κατηγορία.. made by Spyros Panopoulos.
 
Ο Σπύρος Πανόπουλος είναι ένας "μικρός" Elon Musk, ή ένας "μικρός" Tony Stark (από το Ironman)..
Το "μικρός" έγκειται ως προς τα resources του, σε σχέση με τους προαναφερθέντες, αλλά παρόλα αυτά, έχει πολλές ομοιότητες με αυτούς και κουβαλάει την ίδια "τρέλα".. Έχει συγκεκριμένο vision και το vision του αυτό, ακούγεται λίγο extreme και παράλογο στους υπόλοιπους ανθρώπους, οι οποίοι απλά, δεν έχουν την ικανότητα να έχουν το ίδιο vision (και την "τρέλα" που αναφέραμε)!
Για να είμαι ειλικρινής, τέτοιοι άνθρωποι είναι χρήσιμοι στην ανθρωπότητα, (εντάξει, ο Tony Stark ήταν ένα φανταστικό πρόσωπο..) για να τη βοηθήσουν να προχωρήσει και να εξελιχθεί! 
Μπορούν να στρεβλώσουν την πραγματικότητα και τους νόμους της εξέλιξης και να κάνουν δυνατό, αυτό που είναι φαινομενικά αδύνατο!
Ο Elon Musk άλλαξε την ηλεκτροκίνηση και θέλει ακόμη να μας μεταφέρει στο διάστημα.
Με τον ίδιο τρόπο, αρκετά χρόνια πριν. ο Steve Jobs, παρουσίασε το iPhone και άλλαξε για πάντα, τον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιούμε τα κινητά τηλέφωνα και το τι μπορούμε να κάνουμε, με μία τέτοια συσκευή, στην παλάμη μας.

Από εκεί και πέρα όμως, όσο φιλόδοξο και τέλειο να ήταν το project του Πανόπουλου στη θεωρία, η πράξη ήταν πολύ διαφορετική! Το project καθυστέρησε πολύ, πάρα πολύ, κάτι το οποίο, δε συμβαδίζει, με την τελειότητα του προϊόντος, στη θεωρία έστω. 
Η τελειότητα, έπρεπε να υπάρχει και στα υπόλοιπα τμήματα του process, στα χρονοδιαγράμματα, στο testing, παντού..

Έτσι, όπως ήταν αναμενόμενο, το project αυτό, δίχασε τον κόσμο! Κάποιοι υποστήριζαν τον Πανόπουλο και ήταν υπέρ των ισχυρισμών του (ότι θα φτιάξει το γρηγορότερο αυτοκίνητο στον κόσμο!) και κάποιοι έλεγαν ότι ο Πανόπουλος είναι .......... (βάλτε εδώ ότι θέλετε..) και δε θα ολοκληρώσει ποτέ το project αυτό και ότι λέει μόνο λόγια και δίνει υποσχέσεις... 

Τι θα μπορούσε όμως να κάνει στα αλήθεια;

Κατά την ταπεινή μου άποψη, θα μπορούσε να κατασκευάσει κάτι πιο "προσιτό", είτε χρησιμοποιώντας έτοιμα parts του εμπορίου (από άλλους κατασκευαστές) ή χρησιμοποιώντας λιγότερο εξωτικά υλικά.. 
Επίσης, τα άλογα θα μπορούσαν να κινηθούν πολύ πιο συντηρητικά, το πολύ 1000 άλογα, ή έστω βαριά μέχρι τα 1500..

Ο Elon Musk δεν ξεκίνησε από τα Model S και τα Model 3, αλλά από ένα Lotus Elise (αν θυμάμαι καλά..), το οποίο μετέτρεψε σε ηλεκτροκίνητο και αυτό ήταν το πρώτο του μοντέλο! 
Εκεί επάνω, έμαθε, εξελίχθηκε and the rest is history!

Την ίδια πορεία, ακολούθησαν και άλλοι καταστευαστές της ίδιας κατηγορίας.. η Bugatti, ο Koenigsegg, ο Pagani, ο Rimac και τόσοι άλλοι!

Ένα αντίστοιχο route, έπρεπε να ακολουθήσει και ο Πανόπουλος.. Αντί να ξεκινήσει, από ένα Ultracar, θα μπορούσε να φτιάξει ένα "απλό" Hypercar (θα πέσει φωτιά να με κάψει που έγιναν τα Hypercars απλά...), ή έστω ένα Supercar, ώστε να μπει στην αγορά, να χτίσει το brand του και να εξελιχθεί επάνω σε αυτό και έτσι να φτάσει μετά από 2-3 μοντέλα στο Ultracar.

Αυτό, θα του κέρδιζε πολύτιμο χρόνο! Εκτός του ότι θα γινόταν γνωστός στο κοινό, θα είχε και όσο χρόνο ήθελε/χρειαζόταν, ώστε να υλοποιήσει το επόμενο αυτοκίνητο του και να ενσωματώσει όση τεχνολογία ήθελε!

Επίσης, υπάρχει και άλλο ένα πρόβλημα...

Έστω, ότι το Chaos έβγαινε on-time (μακάρι!), ποιο θα ήταν το επόμενο βήμα; 
Τα 5000 άλογα; Τι υλικά θα χρησιμοποιούσε; Αρκετά ανέφικτο και αυτό το project, με μάλλον ίδιες καθυστερήσεις με το Chaos.. 
Συνήθως, οι κατασκευαστές (σε οποιοδήποτε τομέα) δε εξαντλούν όλη την τεχνογνωσία τους και την τεχνολογία, σε ένα προϊόν/project, ώστε να μπορεί να υπάρξει συνέχεια και να μπορούν να παρουσιάσουν κάποιο επόμενο προϊόν, πιο εξελιγμένο και βελτιωμένο.

Σε κάθε περίπτωση, εμείς είμαστε ΥΠΕΡ του Πανόπουλου, παρόλες τις δυσκολίες και τα όποια "λαθάκια" στην υλοποίηση!

"Make Greece proud again!"

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις