BMW Joyland 2023
Δεν ξέρω καν πως και από που να ξεκινήσω... Θα ξεκινήσω έτσι..
Ένα από τα καλύτερα events αυτοκινήτου που έχω πάει!!
Ο ενθουσιασμός μου; Απερίγραπτος!!
Πάμε να τα πάρουμε λίγο από την αρχή...
Λίγο καιρό πριν, ήρθε μία πρόσκληση, μέσω email, για να παραβρεθώ στο BMW Joyland 2023.
Ωπα λέω, να ένα ωραίο event, στο οποίο πρέπει να παραβρεθώ! Με συνοπτικές διαδικασίες, έκλεισα σε ένα από τα διαθέσιμα timeslots. Τα timeslots ήταν συγκεκριμένα, για καλύτερη διαχείριση του κόσμου και κάθε επισκέπτης έπρεπε να επιλέξει ένα από αυτά.
Και μετά; Αναμονή... Καρτερικά!
Ωπα λέω, να ένα ωραίο event, στο οποίο πρέπει να παραβρεθώ! Με συνοπτικές διαδικασίες, έκλεισα σε ένα από τα διαθέσιμα timeslots. Τα timeslots ήταν συγκεκριμένα, για καλύτερη διαχείριση του κόσμου και κάθε επισκέπτης έπρεπε να επιλέξει ένα από αυτά.
Και μετά; Αναμονή... Καρτερικά!


Η μεγάλη ημέρα ήρθε και βρέθηκα στο Γήπεδο Γκόλφ της Γλυφάδας, το οποίο είναι ένα εξαιρετικό μέρος για παρουσίασεις και events.
Έκανα το απαραίτητο registration και κατευθήνθηκα στο χώρο του event.
Όλα τα μοντέλα της εταιρίας ήταν τοποθετημένα πολύ ωραία στο χώρο και περίμεναν τους επισκέπτες να τα βιώσουν και να τα νιώσουν.
Από που να πρωτοξεκινήσω;
Έκανα τη σωστή κίνηση.. Ξεκίνησα από τον καφέ και το πρωινό! Το καφεδάκι που παρήγγειλα ήρθε αμέσως και ο μπουφές με τις υγιεινές λιχουδιές για πρωινό, ήταν άψογα στημένος και περίμενε τους επισκέπτες. Το προσωπικό ήταν εξυπηρετικότατο και πολύ ευγενικό (δεν περίμενα κάτι λιγότερο..) και έτσι βρέθηκα να πίνω τον καφέ μου και να τρώω ένα τέλειο πρωινό (με μπάρες ενεργειακές, κέικ, κριτσίνια, κρουασάν και άλλα όμορφα), χαζεύοντας τα παρατεταγμένα μοντέλα και οργανώνοντας τη σειρά, με την οποία θα τα επισκεφθώ.
Ωραίο το πρωινό, αλλά από αυτοκίνητα τι είχε;
Από τη μία πλευρά, ήταν τα ηλεκτρικά και τα πιο μεσαία (mid) μοντέλα και από την άλλη πλευρά, ήταν τα πιο high-end μοντέλα της εταιρίας (BMW M3, η ολοκαίνουργια BMW M2, η BMW X5M και X6M). Στο κέντρο του χώρου, δέσποζε το πανέμορφο Z4, το οποίο τραβούσε κατά πολύ τα βλέματα (αλλά και τον κόσμο).
Τι άλλο υπήρχε όμως;
Υπήρχε χώρος για παιδιά, με τους ανάλογους φροντιστές και ανιματέρ (ντυμένους με πολύχρωμα ρούχα), υπήρχε ψυγείο με παγωτά (ήταν πολύ ζεστή ημέρα) και επίσης φοβερή μουσική που ταίριαζε απόλυτα με το event (άλλοτε lounge/chill-out και άλλοτε πιο upbeat).
Από τα αυτοκίνητα ποιο σου άρεσε; Ποια ήταν τα highlights;
Λάτρεψα τα carbon καθίσματα της BMW M2!
Γενικότερα τα μοντέλα ///M ήταν εξαιρετικά!!
Tο M3 το λάτρεψα, 4-θυρο και σπορ, θα μπορούσες άνετα, να καλύψεις και τις οικογενειακές υποχρεώσεις και να το χαρείς και μόνος σου!
Το M2 ήταν πιο σκληροπυρηνικό, ίδια φιλοσοφίας, αλλά 2-θυρο, carbon καθίσματα μέσα, πιο πολεμικό! Μόνο για τερτίπια και πολεμικές καταστάσεις. Με το που κάθεσαι μέσα, οραματίζεσαι οδήγηση σε πίστες, χρόνομετρα και χρόνους για το γύρο πίστας, γκάζια, στριψίματα, φρεναρίσματα, μοτέρ που ουρλιάζουν, άγριες και ζόρικες βόλτες, με μπόλικο καμένο λάστιχο..
Το X6M ήταν το επόμενο αγαπημένο μου! Εντελώς διαφορετική φιλοσοφία από τα δύο προηγούμενα, αλλά πολύ σπορ και σε έβαζε στο νόημα αμέσως!
Το X5M αντίστοιχης φιλοσοφίας, αλλά με μακράν περισσότερους χώρους (πίσω ειδικά, η διαφορά είναι χαοτική).
Και από τιμές; Για τις M2 και Μ3, υπολογίστε περίπου στα 100Κ και για τα X5M και X6M χρειάζονται γύρω στα 200Κ...
Όνειρα θερινής νυχτός;
Ίσως, για τους περισσότερους από εμάς... αλλά για κάποιους άλλους, καθημερινότητα...
Πολύ όμορφο επίσης το Z4 και πολύ ιδιαίτερο! Ότι πρέπει, για να το χαρείς ανοιχτό, στους δρόμους της Αθηναϊκής Ριβιέρας.. Να νιώσεις τον αέρα, να ακούς το μοτέρ και να το χαίρεσαι, με συνεπιβάτη ή χωρίς.. Δεν το έχω οδηγήσει για να είμαι ειλικρινής, αλλά φαντάζομαι, ότι η αίσθηση στο δρόμο, θα ακολουθεί το άψογο παρουσιαστικό..
Και καθώς έμπαινα από μοντέλο σε μοντέλο και ονειρευόμουν, ακόυστηκε μία ανακοίνωση, ότι σε λίγο θα ξεκινούσε η Προϊοντική Παρουσίαση!
Ώπα, ώπα, τα ωραία συνεχίζονται!!
Έτσι, οδηγήθηκα προς το χώρο της παρουσίασης και πέρασα ακριβώς μπροστά από τα Ιστορικά Μοντέλα. Τα Ιστορικά Μοντέλα ήταν προσφορά του Ελληνικού Μουσείου Αυτοκινήτων και στέκονταν εκεί, αγέρωχα και περήφανα, έχοντας νικήσει το χρόνο και έχοντας γράψει τη δική τους ιστορία.
Αφού θαυμάσαμε τα Ιστορικά Μοντέλα, μπήκαμε στο χώρο της παρουσίασης.
Ευτυχώς, ήμουν από τους πρώτους και σχεδόν όλες οι θέσεις, ήταν άδειες. Έπιασα μία από τις μπροστινές θέσεις και περίμενα με ανυπομονησία! Τα αυτοκίνητα που βρίσκονταν στο χώρο, ήταν δύο, ένα με κουκούλα (τι κρυβόταν άραγε από κάτω;) και ένα χωρίς κουκούλα.
Η παρουσίαση ξεκίνησε και ένας εκπρόσωπος της BMW, μας μίλησε για το μέλλον της εταιρίας.
Ένα μέλλον που περιλαμβάνει AI, Αssistants και πολύ τεχνολογία. Στόχος της BMW, είναι να μπορέσουν να παντρέψουν το παλιό με το νέο, την τεχνολογία με το αναλογικό.
Για να παρουσιάσουν αυτό το όραμα της φίρμας, πρόβαλλαν ένα πολύ ωραίο βίντεο, με το Θεό της δράσης, τον Αρνολντ Σβαρτσενέγκερ. Ήταν πολύ ενδιαφέρον και μπορείτε να το δείτε παρακάτω:
Μετά από αυτό το video, ξεκίνησε η επίσημη παρουσίαση των μοντέλων.
Το πρώτο μοντέλο που μας παρουσίασαν ήταν το BMW i7. Είναι μία πολυτελής λιμουζίνα, αντικαταστάτης της Σειράς 7, της ναυαρχίδας της εταιρίας. Είναι ένα αυτοκίνητο, το οποίο δε μπορώ ακόμη να αποφασίσω, αν είναι καλύτερα, να κάθεσαι στη θέση του οδηγού, ή στο πίσω κάθισμα..
Έχει μερικά πολύ ωραία features, αλλα το καλύτερο από όλα, ήταν το Lounge mode!
Lounge Mode? Τι είναι αυτό;
Είναι απλό! Κάθεσαι στο πίσω κάθισμα, πατάς ένα κουμπί και ως δια μαγείας, το μπροστινό κάθισμα μετακινείται τέρμα μπροστά και αναδιπλώνει πλήρως, ενώ, κάτω από τη θέση που βρίσκεσαι, σηκώνεται ένα υποπόδιο και παράλληλα, η θέση ξαπλώνει προς τα πίσω.
Στο τέλος, σηκώνεται ακόμη ένα υποπόδιο, από την πλάτη της θέσης του συνοδηγού, αυτή τη φορά, ώστε τα πόδια να στηρίζονται τέλεια!
Νομίζω ότι μόλις αποφάσισα σε ποια θέση θα καθόμουν...
Μετά, ακολούθησε το δεύτερο μοντέλο. Η κουκούλα έφυγε και αποκαλύφθηκε ένα γιγάντιο SUV, το οποίο, μάλλον προορίζεται για διαφορετικές αγορές που θέλουν πιο μεγάλα μοντέλα και αρκετά πολυτελή.
Το όνομα αυτού; BMW X///M.
Τεράστιο, πολυτελέστατο, πολύ ιδιαίτερα υλικά και επίσης, έκαναν λόγο, για το πιο δυνατό μοντέλο της φίρμας, με 650 άλογα περίπου (750 άλογα η έκδοση Label Red). Τιμή γύρω στα 200Κ και #ti_na_leme_tora ...
Έκανες κάποιο Test Drive;
Αφού λοιπόν, χάζεψα όλα τα εκθέματα και είδα την εξαιρετική παρουσίαση, ήρθε η ώρα για το τελευταίο κομμάτι του event, το Test Drive. Είχα ήδη δώσει τα στοιχεία μου και έτσι, βρέθηκα στην αίθουσα για το καθιερωμένο briefing. Από τα διαθέσιμα αυτοκίνητα, επέλεξα το 330e (ήθελα κάποιο αμιγώς ηλεκτρικό, αλλά δεν υπήρχε διαθέσιμο εκείνη τη στιγμή).
Στο briefing, μας ενημέρωσαν για τη διαδρομή που θα ακολουθούσαμε (θα ξεκινούσαμε από το Γκολφ Γλυφάδας, μέχρι το Πανόραμα της Βούλας και επιστροφή), τον τρόπο με τον οποίο θα οδηγούσαμε (δύο οδηγοί ανά αυτοκίνητο, ο πρώτος οδηγεί μέχρι το Πανόραμα και ο δεύτερος, από εκεί μέχρι πίσω), τι θα κάνουμε σε περίπτωση που χαθούμε, πως θα επικοινωνούμε και άλλα τέτοια χρήσιμα.
Εγώ είχα ξεμείνει από μπαταρία στο κινητό (λογικό μετά από τόσο υλικό που τράβηξα..) και ήταν πολύ ευχάριστο feature ότι η 330e είχε ασύρματη φόρτιση!
Πως σου φάνηκε το 330e;
Με μία λέξη... Εξαιρετικό!! Απλά... εξαιρετικό!!
Από specs πως πάει; Σχεδόν 300 άλογα (υβριδικό, μπαταρία/ηλεκτροκινητήρας μαζί με κινητήρα εσωτερικής καύσης) και περίπου 50Κ... Πόσο άσχημο θα μπορούσε να είναι..;
Από εκεί και πέρα, είναι πολυτελέστατο μέσα (τηρουμένων των αναλογιών), με 2 τεράστιες οθόνες, μία μπροστά από τον οδηγό και μία στο κέντρο της κονσόλας. Τα καθίσματα είναι πολύ άνετα και τα υλικά.. τυπικά BMW. Ένα άλλο ωραίο feature, ήταν το εξής: όταν βάλαμε κάποια διαδρομή στο gps, αυτό μετέφερε τις εντολές, στην οθόνη του οδηγού, μπροστά του ακριβώς, έτσι ώστε να μην αποσπάται, κοιτώντας στην κεντρική κονσόλα. Τέλος, ήταν αυτόματο, για μέγιστη ευκολία και χαλαρή οδήγηση.
Στο δρόμο πως πηγαίνει;
Στο δρόμο είναι πολύ ωραίο! Σφικτό, δεμένο, κρύβει επιμελώς τα άλογά του. Ακόμα και στο τέρμα γκάζι (κάποια στιγμή το δοκιμάσαμε, σε άδειο δρόμο), ανεβάζει χιλιόμετρα εύκολα και γρήγορα, αλλά δε νοιώθεις την απογείωση που θα περίμενες, δεδομένων των χαρακτηριστικών του.
Αυτό συμβαίνει, διότι είναι πολύ δεμένο και στιβαρό και δίνει αίσθηση φρούριου/κάστρου. Δεν "ψαρεύει", δεν παλεύεις με το τιμόνι, η επιτάχυνση γίνεται αβίαστα και αισθάνεσαι ότι θα μπορούσες, να το κάνεις και με το ένα χέρι (φυσικά και δεν πρέπει να οδηγείς με ένα χέρι!).
Επίσης, έχει μία μικρή υστέρηση, από τη στιγμή που θα πατήσεις τέρμα το γκάζι, μέχρι να ξεκινήσει η επιτάχυνση (θυμίζει παλιό turbo αυτοκίνητο, με τη γνωστή υστέρηση).
Εδώ φυσικά, δε φταίει το turbo, αλλά τα ηλεκτρονικά, τα οποία προσπαθούν να προσαρμοστούν στις ανάγκες και τις εντολές του χρήστη και να γυρίσουν σε sport mode, από το economy/normal mode που δουλέυει by default.
Παρόλα αυτά, στρίβει πολύ ωραία (όπως αναφέραμε, είναι πολύ δεμένο αυτοκίνητο) και φρενάρει εξαιρετικά!
Δεν είναι ένα αυτοκίνητο, με το οποίο θα βάλεις φωτιά στις πίστες, αλλά ένα πολύ δυνατό καθημερινό όχημα, το οποίο, θα σε μεταφέρει με άνεση και πολυτέλεια και θα σου κάνει τα γούστα, όταν θέλεις να μετακινηθείς γρήγορα, αλλά με ασφάλεια!
Αρχηγός του group (κάθε group αποτελούνταν από 3 αυτοκίνητα), ήταν ο εξαιρετικός Γιάννης Χαρπίδης, τον οποίο γνώριζα (φατσικά, όχι προσωπικά), από προηγούμενη εργασία μου (εργαζόμουν στις Τεχνικές Εκδόσεις που είχε και τους 4Τροχούς) και με το πέρας του test drive, έγιναν οι απαραίτητες συστάσεις, μοιραστήκαμε απόψεις, τον ευχαριστήσαμε και κατευθηνθήκαμε στον κυρίως χώρο.
Το όμορφο αυτό event, έκλεισε με μία τορτίγια λαχανικών με ρύζι (εξαιρετική επιλογή και εκτέλεση!), από το Food Truck που υπήρχε εκεί, καθώς, είχε φτάσει ήδη μεσημέρι και η πείνα είχε αρχίσει να κάνει την εμφάνισή της. Είχε και άλλες επιλογές, όπως burger και hot dog και οι περισσότεροι παρευρισκόμενοι, είχαν επιδοθεί σε μεσημεριανό break για φαγητό.
Οδηγήθηκα στην έξοδο και μάζεψα τις αναμνήσεις μου, για να σας τα μεταφέρω όσο πληρέστερα μπορούσα και να νιώσετε ότι ήσασταν εκεί (όσοι δεν καταφέρατε να πάτε)!


















Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Εισάγετε εδώ το σχόλιο σας...