Petrolhead ετών 45... επίσης "της Διπλανής Πόρτας"... Λίγα λόγια για μένα
Γράφω, γράφω, διαβάζετε, αλλά ποιος είμαι τελικά;
Ας γνωριστούμε λίγο καλύτερα..
Καταρχάς, το όνομα από που βγαίνει; Τι σημαίνει "... της Διπλανής Πόρτας";
Να το εξηγήσω: Της Διπλανής Πόρτας σημαίνει ότι είμαι ο average Petrolhead, ο απλός, ο καθημερινός, χωρίς τίτλους, χωρίς φαμφάρες, χωρίς "πτυχία" (στο αντικείμενο), χωρίς να είμαι δημοσιογράφος, ο οποίος έχει χρόνια γραφής στο αντικείμενο (δεν έχω κάτι με τους δημοσιογράφους, το αντίθετο, υπάρχουν εξαιρετικοί επαγγελματίες με απίστευτο content, τους οποίους εκτιμώ απεριόριστα, απλά, εγώ δεν είμαι ένας από αυτούς, αυτό εννοούσα..), χωρίς να είμαι αγωνιζόμενος (πρώην ή νυν, ομοίως με παραπάνω..), χωρίς, χωρίς, χωρίς...
- "Και τι έχεις τότε;"
- Τι έχω;; Πάθος!! Απλά... και μόνο! Πάθος!
Δεν ήξερα πολλά, τίποτα η αλήθεια είναι, διάβαζα και ονειρευόμουν..! Έτσι, μπήκε το μικρόβιο, κόλλησα.. The rest is history!
Το πρώτο αυτοκίνητο που οδήγησα, ήταν ένα Honda Civic 1.2 του '84! Το είχαμε πάρει σε δραχμές, σε εκατομμύρια! Ακόμα το θυμάμαι..
Έμαθα να οδηγώ, στα πόδια του πατέρα μου! Με έβαζε εκεί, πάταγε τα πετάλια και κούναγα το τιμόνι (σε αλάνες εννοείται, όχι στο δρόμο!).. Ήξερε τι έκανε.. Ήθελε να μάθω να οδηγώ καλά.. Τα κατάφερε (ελπίζω/νομίζω..)! Μετά, όταν έγινα "αντράκι" (15-16), αρκετά πριν πάρω το δίπλωμα, μου έδινε το αυτοκίνητο και το οδηγούσα σε έρημους δρόμους (ήταν συνοδηγός πάντα!)..
Πέρασαν αρκετά αυτοκίνητα από τότε και αρκετές ιστορίες.. Θα τα πούμε όλα εν καιρώ!
Κάποια χρόνια αργότερα, η πρώτη μου δουλειά ήταν στις Τεχνικές Εκδόσεις (που έβγαζαν τους 4Τροχούς).
...αρκετά πιο μετά, ανακάλυψα τα Megara-Ring και τη χαρά της πίστας!
- Αγαπημένη διαδρομή;
Λίγο πιο ψυχωμένα ίσως, αλλά οι δρόμοι δεν είναι πίστες.. Θέλει πάντα προσοχή και πάντα φυλαγμένα!
Για τα υπόλοιπα, υπάρχουν οι πίστες (εκτός από την πίστα των Μέγαρα, στην οποία πήγαινα εγώ, υπάρχουν οι εξαιρετικές Σέρρες, αλλά θέλουν περισσότερα logistics.. Στα Μέγαρα πετάγεσαι, κάνεις το χόμπι σου, επιστρέφεις, ενώ για τις Σέρρες πρέπει να οργανωθεί mini εκδρομούλα..)!
- Τι αυτοκίνητο οδηγώ τώρα;
Έχω και ένα οικογενειακό όμως, στο οποίο δεν έχω αναφερθεί ακόμα, θα γίνει σε ξεχωριστό post!
- Τι θα ήθελα να πάρω;
Το Renault Megane με είχε εντυπωσιάσει! Θα γίνουν και άλλα posts, γιατί τα δεδομένα αλλάζουν συνέχεια..
- Τι με ενέπνευσε να κάνω αυτό το εγχείρημα/project;
Το διάβαζα πολύ συχνά και πάντα πίστευα ότι έχει άψογο content και ότι αν είχα ποτέ κάποιο site, θα ήθελα πολύ να είναι έτσι..!
Αν με ρωτάτε αν θα γίνει ποτέ έτσι το δικό μου site; ΌΧΙ! Έτσι απλά!
- Μίλησες για ηλικία..
Σωστά! Πλέον είμαι 45 και όχι 25 (παρόλα αυτά, σας έγραψα αρκετά πράγματα για το πως ξεκίνησα.. Θα ξετυλίξω και θα ξεδιπλώσω και άλλες ιστορίες στο μέλλον!) και δυστυχώς ή ευτυχώς, η ιδέα μου περί αυτοκίνησης έχει αλλάξει. Αν στα 25 μου, ήθελα αμάξι "πέτρα", να ακούγεται, να κάνει φασαρία, κτλ, πλέον, μου αρέσει η άνεση, η ησυχία και το καλό στήσιμο, χωρίς να σου φεύγουν τα σφραγίσματα και οι σπόνδυλοι (της μέσης) από τη θέση τους.. (τουλάχιστον για καθημερινή μετακίνηση..)
Κάποτε ίσως, αλλά όχι πλέον.. Οι προτεραιότητες αλλάζουν..
Για τους παραπάνω λόγους, μου αρέσουν και τα ηλεκτρικά οχήματα!
Τα κάνουν όλα αβίαστα, ήσυχα και οικονομικά, κάτι το οποίο, είναι πολύ βολικό στις καθημερινές μετακινήσεις (είπαμε, γίναμε και 45..). Θα αναφερθούμε εκτενώς σε αυτά στο μέλλον.
Δείχνει συνεχή εξέλιξη και ροή, τα πράγματα αλλάζουν συνέχεια και αυτό είναι αναμενόμενο..
Αν σας ταξίδεψα έστω και λίγο και σκεφτήκατε/αναπολήσατε τη δική σας ιστορία, γύρω από τα αυτοκίνητο, τότε μάλλον πέτυχα το σκοπό μου!
Αν θέλετε να τη μοιραστείτε, έστω και συνοπτικά, τότε σας περιμένω στα σχόλια!

Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Εισάγετε εδώ το σχόλιο σας...