Car Spotting @ Γλυφάδα
Σήμερα λοιπόν, είχαμε πάει όλη η οικογένεια (5μελης), μία βόλτα στη Γλυφάδα..
Εν μέσω lockdown, γινόταν πανικός (ανοιχτά τα μαγαζιά γαρ..)!
Εμείς δεν πήγαμε για shopping, αλλά για να πάρουμε λίγο αέρα, εμείς και τα παιδιά..
Εν μέσω lockdown, γινόταν πανικός (ανοιχτά τα μαγαζιά γαρ..)!
Εμείς δεν πήγαμε για shopping, αλλά για να πάρουμε λίγο αέρα, εμείς και τα παιδιά..
Γιατί σας τα λέω όλα αυτά; Γιατί σκοπεύω σαν άλλος Shmee (από εκεί ξεκίνησε, check it out), να σας πω τι ωραία πραγματάκια είδα..
Η αλήθεια είναι ότι έχω πολλές ιδέες και αρκετά πράγματα στο μυαλό μου, για τα οποία θέλω να σας γράψω και υπόσχομαι ότι θα το κάνω σύντομα, απλά τώρα, λόγω περιορισμένου χρόνου, θα σας κάνω ένα car spotting, για να ξεσκασουμε λίγο βρε αδερφέ..
Το πρώτο ήταν ένα πολύ ωραίο Chevrolet Corvette.. Μαύρο, αγριεμένο, τσαμπλουκαλεμένο, απειλητικό ("άγρια" αυτοκίνητα αυτές οι "Αμερικανιές", ανόθευτα, σα Harley Davidson με 4 τροχούς)..
Χαμογέλασα, έκανα στον ιδιοκτήτη κίνηση του στιλ "μπράβο, πολύ ωραίο", όπως επίσης και το χαρακτηριστικό νόημα "πάτα λίγο να το ακούσουμε"..
Το έκανε και ο ήχος του γέμισε τα αυτιά μου, όπως επίσης και των υπόλοιπων που παρευρίσκονταν (είπαμε, δεν είχε και λίγο κόσμο..).
Παρόλα αυτά, ήταν πολύ κύριος, δεν πάταγε άσκοπα ξερογκαζιες, αλλά μόνο μετά από δική μου προτροπή ενέδωσε (ας το ακούσει λίγο, αφού γουστάρει..)!
Κύριος!
Το έκανε και ο ήχος του γέμισε τα αυτιά μου, όπως επίσης και των υπόλοιπων που παρευρίσκονταν (είπαμε, δεν είχε και λίγο κόσμο..).
Παρόλα αυτά, ήταν πολύ κύριος, δεν πάταγε άσκοπα ξερογκαζιες, αλλά μόνο μετά από δική μου προτροπή ενέδωσε (ας το ακούσει λίγο, αφού γουστάρει..)!
Κύριος!
Το δεύτερο επίσης ωραίο, ήταν ένα Audi R8 πρώτης γενιάς. Πόσο ωραίο αυτοκίνητο, ακόμη και σήμερα.. Πόσο διαχρονικό και κλασικό, πόσο όμορφο.. Το είχε "πένα"!!
Γυάλιζε ολόκληρο!! Μαύρο, γυαλιστερό, επιβλητικό, σαν να κοιτάζεις πάνθηρα (ακουγόταν και έτσι επίσης, πολύ τσαμπουκαλεμένο, όλο και κάτι θα είχε αλλάξει πιστεύω..)!
Γυάλιζε ολόκληρο!! Μαύρο, γυαλιστερό, επιβλητικό, σαν να κοιτάζεις πάνθηρα (ακουγόταν και έτσι επίσης, πολύ τσαμπουκαλεμένο, όλο και κάτι θα είχε αλλάξει πιστεύω..)!
Τι και αν σήμερα, μπορείς να αγοράσεις hot-hatches που το ξεφτιλίζουν, που παίζουν μαζί του και το χαζεύουν από το μεσαίο καθρέφτη..;
Άλλη αξία και χάρη το supercar, το exotic βρε αδερφέ.. Από την άλλη βέβαια, γούστα είναι αυτά.. Ποιος δε θα ήθελε επιδόσεις supercar, σε ένα καθημερινό hatch, με το οποίο θα πηγαίνει στη δουλειά και στα ψώνια του, θα παίρνει τα παιδιά από το σχολείο και θα το δίνει και στη γυναίκα του;
Άλλη αξία και χάρη το supercar, το exotic βρε αδερφέ.. Από την άλλη βέβαια, γούστα είναι αυτά.. Ποιος δε θα ήθελε επιδόσεις supercar, σε ένα καθημερινό hatch, με το οποίο θα πηγαίνει στη δουλειά και στα ψώνια του, θα παίρνει τα παιδιά από το σχολείο και θα το δίνει και στη γυναίκα του;
Καλό ακούγεται και αυτό..
Το τρίτο, μια κλασική "φτερούγα"! Ασημί (Subaru αν αναρωτιέστε ποια εννοώ) και εξίσου ζόρικη (εξάτμιση, κλασικό κροταλισμα, "απλώστρα", κτλ, την είδα φευγαλέα)..
Ωραία αυτοκίνητα οι "φτερούγες".. Με χαλάει όμως λίγο που αυτές οι "πολεμικές μηχανές", συνήθως περιορίζονται σε χρήση πουλ-μουρ και όχι για πραγματική οδήγηση (σε όμορφες στριφτερές διαδρομές και πίστες).. Κρίμα!!
Το χειρότερο δε από όλα, είναι ότι πολλά από αυτά, έχουν φάει άπειρα (κυριολεκτικά) χρήματα σε έξτρα (ακριβό το "φτιάξιμο" με καλά και ποιοτικά καλούδια από το εξωτερικό..), απλά και μόνο για επιμήκυνση... του εγωισμού ντε!! Τι φανταστήκατε; 😁
Το χειρότερο δε από όλα, είναι ότι πολλά από αυτά, έχουν φάει άπειρα (κυριολεκτικά) χρήματα σε έξτρα (ακριβό το "φτιάξιμο" με καλά και ποιοτικά καλούδια από το εξωτερικό..), απλά και μόνο για επιμήκυνση... του εγωισμού ντε!! Τι φανταστήκατε; 😁
Τελευταίο, ένα BMW 330e. Ακούω ένα ψιλό βουητό (σα σύρσιμο, δε μπορώ να το περιγράψω καλά), γυρνάω, να σου και η "μπέμπα".. Όντως, τα ηλεκτρικά (το συγκεκριμένο είναι υβριδικό, απλά έπαιζε σε ηλεκτρικό mode εκείνη τη στιγμή, ξεκάθαρα) δεν κάνουν καθόλου ήχο και όντως μπορεί κάτω από συνθήκες, να γίνουν και επικίνδυνα (λόγω του ότι δεν ακούγονται)..
Για αυτό νομίζω έχει βγει ειδικός νόμος, ώστε να επιβάλει στους κατασκευαστές να βάλουν τεχνητούς ήχους, για να ακούγονται από τους πεζούς..
Για αυτό νομίζω έχει βγει ειδικός νόμος, ώστε να επιβάλει στους κατασκευαστές να βάλουν τεχνητούς ήχους, για να ακούγονται από τους πεζούς..
Αυτά τα ωραία..!! Τα είπα, τα μοιράστηκα και ησύχασα!
Θα έρθει πάλι η ώρα που θα κάνουμε τις βόλτες μας και θα απολαμβάνουμε τα "εργαλεία" μας!
Ως τότε, ας κρατάμε αναμμένα το πάθος και τη φλόγα μέσα μας!
Ως τότε, ας κρατάμε αναμμένα το πάθος και τη φλόγα μέσα μας!
Εσείς ποιο θα ξεχωρίζατε/προτιμούσατε;
"Αμερικανιά", Γερμανική ποιότητα, "απλώστρα" ή Hybrid ησυχία;
Θα χαρώ να ακούσω τη γνώμη σας, στα σχόλια που βρίσκονται παρακάτω. 😊

Δώσε φωτο στον λαό! Αμερακανιά θα έλεγα οτι θα προτιμούσα, απλά σε κάτι πιο παλιο, όπως Corvette c3 ή Mustang των 60s (που μπορεί να πετύχεις στην Βουλιαγμένη παρκαρισμένα). Γιατί καταβάθος, αμερικάνος είμαι και εγω (MX5 με Ford κινήτηρα)!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟρέστης
Καλησπέρα φίλε Ορέστη! Σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑμερικανιά άγρια και ατίθαση λοιπόν εεε;; Μαζί σου!
Δε μπορούσα να βγάλω φωτογραφίες, διότι αφενός δεν ήταν ένα dedicated car-spotting, αφετέρου ήμουνα με τα παιδιά (όλη την οικογένεια συγκεκριμένα) και όταν έχεις το μυαλό σου να μη σου ξεφύγουν τα πιτσιρίκια, είναι δύσκολο να εστιάσεις αλλού και να τα χάσεις από την προσοχή σου!
Παρόλα αυτά, είχα μάτια και αυτιά ανοιχτά, ανταμοίφθηκα και είπα να το μοιραστώ και μαζί σας (είχε δηλαδή και άλλα θετικά αυτή η βόλτα με την οικογένεια), εξού και το άτυπο car-spotting..
MX5 με Ford κινητήρα;; Δώσε λίγες παραπάνω λεπτομέρειες...
Ακούγεται πολύ ενδιαφέρον!!
Τα MX5 NC 1.8 έχουν μπλοκ κινητήρα σε συνεργασία με την Ford. Γιαυτό και στο Mondeo της εποχής έβλεπες το ίδιο μοτερ (125hp). Η αλήθεια είναι ότι το άλλαξα με ένα 2.5 L από Ford Fusion (το Αμερικάνικο Mondeo) που είναι πολύ κλασική μετατροπή στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού. Το 1.8 βλέπεις, είχε σοβαρά προβλήματα, οπότε αποφάσισα να κινηθώ πιο δυνατά!
ΔιαγραφήΠολύ ενδιαφέρουσες πληροφορίες! Το προηγούμενό μου αυτοκίνητο ήταν ένα Ford Focus με 1.8 κινητήρα (115 Hp). Αυτό το μοτέρ ήταν Zetec, εσύ μάλλον αναφέρεσαι στο Duratec 1.8 που φόραγε το Mondeo της εποχής (125 Hp).
ΔιαγραφήΟ 2.5lt κινητήρας που αναφέρεις είναι V6, σωστά;
Επίσης, έχω κάποιες ακόμα ερωτήσεις:
- Το μοτέρ αυτό είναι πιο βαρύ, από ότι καταλαβαίνω. Τι γίνεται με το ζύγισμα του αυτοκινήτου; Το εξτρά βάρος εμπρός έχει αλλάξει τη συμπεριφορά του;
- Ο κινητήρας αυτός ταίριαζε ακριβώς ή έπρεπε να προχωρήσεις με custom βάσεις κινητήρα;
- Πως αποφάσισες να προχωρήσεις σε αλλαγή μοτέρ (σε κάτι τόσο ιδιαίτερο) και όχι στην κλασική βελτίωση ατμόσφαιρα/τούρμπισμα;
- Πόσα άλογα βγάζει το 2.5lt μοτέρ που έχεις τοποθετήσει; Θυμάμαι 170 στο Mondeo 2.5 (αρκετά παλιά), αλλά νομίζω μετά έφτασε τα 200 (στις εκδόσεις ST ίσως)..;; Καλά τα λέω;
Γενικότερα, ακούγεται ένα πολύ ενδιαφέρον project!!
Θα ήθελες να του κάνουμε μία παρουσίαση εδώ, επειδή μπορεί να ενδιαφέρει και άλλους φίλους με το ίδιο πάθος και την ίδια τρέλα;
Αν θέλεις, μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μου στο mpampas.tis.diplanis.portas@gmail.com, για να συννενοηθούμε.
Εναλλακτικά, μπορούμε να συνεχίσουμε να τα λέμε και να τα συζητάμε από τα comments, καθότι όπως είπα, ακούγεται πολύ ενδιαφέρον project!
Να 'σαι καλά!
Είναι 4κύλινδρο με απόδοση 170-180 άλογα (2015 και μετά) και λίγο πιο βαρύ, αλλά χωρίς να αλλάζει κάτι σε συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Το προηγούμενο μοτέρ είχε σοβαρά θέματα με καταναλώσεις λαδιού και δεν ήθελα να "ρισκάρω" με rebuild και επίσης, είπα να αυξήσω λίγο δύναμη σε σχέση με πριν. Αρχικά σκεφτόμουν το 2.0 από άλλο MX5, αλλά γρήγορα κατέληξα στο 2.5. Περισσοτερες πληροφορίες για το μοτέρ μπορείς να βρεις εδώ: https://fordauthority.com/fmc/ford-motor-company-engines/ford-duratec-engine-family/ford-2-5l-duratec-engine/
ΔιαγραφήΕξαιρετικές πληροφορίες!! Δεν ήξερα, ούτε πίστευα ποτέ ότι έβγαινε 2.5lt 4-κύλινδρο... Πόσο δε μάλλον, για την αγορά της Αμερικής, όπου ακόμα και το V6 δείχνει "νηπιακό"... :-)
ΔιαγραφήΣε κάθε περίπτωση, χάρηκα πολύ για τη συζήτησή μας, τις τεχνικές λεπτομέρειες και πληροφορίες (είναι πολύ ωραίο, όταν μοιράζονται τέτοιες "juicy" πληροφορίες) που έθεσες και χάρηκα πολύ που μία τέτοια συζήτηση φιλοξενήθηκε εδώ!
Ελπίζω να παραμείνεις μαζί μας, να τα λέμε και να απολαύσεις το blog αυτό, γιατί έχει φτιαχτεί από petrolhead (έστω και κάπως πιο ήρεμο τώρα, λόγω family status..) για petrolheads!
Χαίρομαι να υπάρχει τέτοιο επίπεδο γνώσεων εδώ και να μιλάμε για το κέφι μας και .... τις ορέξεις μας (κρατήθηκα, δεν το είπα..) και τις εμπειρίες μας, γιατί όλοι μπορούμε να συνεισφέρουμε!
Να 'σαι καλά φίλε Ορέστη!