Κυνηγώντας την Porsche 911 GT3... Μάθημα Αεροδυναμικής 101

Είναι πρωί... οι καλύτερες δουλειές γίνονται πρωί... πάντα...

Κατευθύνομαι προς την πίστα των Μεγάρων (θα μιλήσω αναλυτικά σε άλλο post, για τις εμπειρίες μου στην πίστα των Μεγάρων), με το προηγούμενο μου αμάξι (ένα Focus MK1 1.8, το οποίο, επίσης θα περιγράψω σε άλλο post) και βρίσκομαι στα αγαπημένα μου διόδια...

Γιατί αγαπημένα;; Γιατί ξεκινάει μία τεράστια ευθεία, ανηφορική, ιδανική για εκκίνηση γερή (με όλα, "σπάσιμο" και τέτοια ωραία)!!

Δίπλα μου ξεκινάει Porsche 911 GT3 (όχι RS), κατευθυνόμενη, επίσης προς την πίστα...
Ανοίγει, με όλα (ήχο;; αυτό τον άγριο τσαμπουκαλίδικο ξερό ήχο που λατρεύεις να ακούς!), προφανώς..

Ανοίγω φυσικά και εγώ (ο δρόμος άδειος, ποιος να κυκλοφορεί τέτοια ώρα.. είπαμε, τα ωραία γίνονται πρωί..), επίσης με όλα (θα το έκανα ούτως ή άλλως, αλλά, άλλος ένας λόγος), έτσι για να γευτώ, να μυρίσω, να το ακούσω (λες και δε θα το έβλεπα στην πίστα..).

Σπάω όλες τις ταχύτητες σχεδόν μέχρι τον κόφτη και είμαι με 4η γεμάτη (ίσως 5η, δε θυμάμαι) και έρχεται η ανοιχτή δεξιά στο τέλος της ευθείας (ανηφορική).. 
Αν έχεις μαζέψει αρκετά στην ευθεία (που μάλλον θα έχεις..), πρέπει να κόψεις και όχι να στρίψεις με όσα.. Είναι ανοιχτή, αλλά όταν τα χλμ είναι πολλά, τη βλέπεις να κλείνει πιο σύντομα από όσο νόμιζες..

Έτσι λοιπόν πάω να στρίψω (με υπέρμετρο μάλλον ενθουσιασμό, αφού "ακολουθούσα" και το 911, δεν ακολουθούσα με κυάλι το έβλεπα, απλά δεν ήθελα να χάσω οπτική επαφή) και κάπου εκεί... δε στρίβει!!!
Το τιμόνι δεν ακούει με τίποτα...!!! Τι έγινε ρε παιδιά...;;;

Και πάνω που λέω, τελειώσαμε, αυτό ήταν, δεν υπάρχει περίπτωση να σωθούμε, άδικα θα πάω, βλέπω τις μπαριέρες να έρχονται, το τιμόνι ξαφνικά ακούει και στρίβω... Σε ευχαριστώ Θεέ μου!!!

Τι έγινε όμως...;;;
Στο σημείο της στροφής είχε πολλούς ανέμους (το έλεγξα και άλλες φορές, εκεί έχει πάντα..).. Οι άνεμοι αυτοί (όπως το καταλαβάινω εγώ..), είτε ασκούσαν πλευρικη ώθηση, είτε περνούσαν κάτω από το αυτοκίνητο, τοποθετώντας το πρακτικά, επάνω σε στρώμα αέρα και καθιστώντας το "αναίσθητο" σε κινήσεις..
Τείνω προς τη άποψη (έχει κανείς αντίθετη ιδέα και τεκμηρίωση; Ευχαρίστως, να ακούσω τη γνώμη σας, στα σχόλια!). 
Παίρνοντας λοιπόν, το πόδι από το γκάζι, το αμάξι έκοψε ταχύτητα (ανηφόρα γαρ), οι δυνάμεις ήρθαν σε ισορροπία, ανέκτησα τον έλεγχο και ζούμε να το θυμόμαστε...

Τι δεν είχα υπολογίσει;; Το γεγονός, πως ότι και να "φτιάξεις", το αμάξι GT3 δε γίνεται (!) και σου λείπουν τα αεροδυναμικά βοήθηματα και οι άπειρες ώρες εξέλιξης του εργαλείου, σε αντίθεση με το δικό σου "εργαλείο"... Και εκεί που η GT3 στρίβει "τραπέζι" (ίσως και χωρίς να πάρει το πόδι από το γκάζι), εσύ πρέπει να κόψεις και μάλιστα αρκετά, γιατί σου λείπουν τα βοηθήματα και οι ώρες εξέλιξης που αναφέραμε παραπάνω...

Είχα πει και όταν ξεκίνησα το blog, ότι θα γράφω δικές μου αυτοκινητιστικές ιστορίες και εμπειρίες και σε αυτές (δυστυχώς) συμπεριλαμβάνονται και οι κακές...

Επειδή, στόχος μου, δεν είναι μόνο τα γούστα και οι ορέξεις, αλλά θα ήθελα, όποιοι διαβάζουν το blog, να πάρουν και κάποια μαθήματα (ναι, θα υπάρχουν τέτοια posts..), είτε είναι νεώτεροι και τώρα ξεκινάνε το ταξίδι στο χώρο των μηχανοκίνητων οχημάτων, είτε είναι μεγαλύτεροι και έχουν παιδιά (που οδηγούν ή θα οδηγούν κάποτε)..

Σαν πατέρας (πλέον), όλοι τους ίδιους φόβους κουβαλάμε (πλέον).. 

Με αυτό το αξίωμα λοιπόν (του πατέρα που λατρεύει τα αυτοκίνητα μεν, αλλά σέβεται την ανθρώπινη ζωή και αναγνωρίζει την αξία της! Δυστυχώς, πλέον..), θα ήθελα να προσπαθήσω, να βάλω το λιθαράκι μου και στην Οδική Ασφάλεια, κάνοντας έτσι, τις μετακινήσεις μας και τα όποια "γούστα" μας, πιο ασφαλή!

Εξού και το Απολαύστε Υπεύθυνα που έχω υιοθετήσει.

Θα τα ξαναπούμε!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις